[Epitesz-barkacs] minimal hutes

Varga Tibor varga at gyogyinfok.hu
2007. Jún. 11., H, 16:09:50 CEST

Sziasztok!

jhidvegi wrote:

>A megfázással kapcsolatban: nem lehet, hogy ahhoz kell valami fertőzés
>is? Télen nálam pl az a default sajátos okokból, hogy fürdés után át
>kell mennem az udvaron, és mindegy, milyen hideg van. Mindig gatyában
>teszem meg, max egy trikót veszek még fel. Igaz, hogy kb 20-30
>másodpercről van szó, de láthatóan párolgok. (Ez sajnos nem vezet
>részbeni elpárolgáshoz, tehát fogyáshoz. :-) ) Ettől még sohasem fáztam
>meg. Lehet, hogy tévedek, de sejtésem szerint a megfázáshoz valami
>fertőzést kell összevakarni. Elgémberedésig, elkékülésig, sőt,
> [...]
Valahogy így van.

Azok a kórokozók szinte mindíg itt vannak a környezetünkben.
De amikor erősebb az immunrendszerünk, akkor hiába próbálkoznak, nem
sikerül megbetegíteni minket.

A betegséghez megfelelően gyenge immunrendszer és megfelelő számú
kórokozó kell.
Minél erősebb az immunrendszer, annál több kórokozó kell.

Üdv. Tibi