[Epitesz-barkacs] minimal hutes

charles hoss charles.hoss at gmail.com
2007. Jún. 11., H, 13:05:05 CEST

jhidvegi írta:

> Az utóbbi esetet csípném, kisebb hűtéssel is bőven beérném, vagy
> egyáltalán nem kéne.
>
> A megfázással kapcsolatban: nem lehet, hogy ahhoz kell valami fertőzés
> is? Télen nálam pl az a default sajátos okokból, hogy fürdés után át
> kell mennem az udvaron, és mindegy, milyen hideg van. Mindig gatyában
> teszem meg, max egy trikót veszek még fel. Igaz, hogy kb 20-30
> másodpercről van szó, de láthatóan párolgok. (Ez sajnos nem vezet
> részbeni elpárolgáshoz, tehát fogyáshoz. :-) ) Ettől még sohasem fáztam
> meg. Lehet, hogy tévedek, de sejtésem szerint a megfázáshoz valami
> [...]

de , teljesen . csak nem egy steril kornyezetben letezunk , tehat
hegyekben all korulottunk a sok patogen baci , virus - es ezeket sakkban
  tartja az immunrendszered - igazabol hacsak nem valami hiper fertozest
, etelmergezest stb szedsz ossze , az alap az hogy a kornyezetedbol
talal meg valami ami leut - es ez nem a baci jelenlete- megjelenesekent
, hanem az immunrendszered pillanatnyi megingasakent foghato fel .

ha kikotsz egy lengescsillapitot az autobol , akkor nem ettol esel le az
utrol hanem az uthiba miatt amit nem tud lekezelni a futomu - megis a
lengescsillapito a kivalto ok :)

bye
dexter