[Epitesz-barkacs] minimal hutes - harmatponti tablazat

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2007. Jún. 11., H, 16:59:05 CEST

http://en.wikipedia.org/wiki/Humidity#Absolute_Humidity

A kozepe fele van egy grafikon ami kulonbozo homersekleteken a 1öö% es 50% rel paratartalomhoz tartozo absz paratartalmat mutatja.

Abban egyetertunk, hogy az egesz rakfeneje az, hogy egesz nyaron megy be a viz a meleg levegovel, es sehol nem viszunk ki vizet a hazbol, ergo az ott bent gyulik.

Amugy van egy olyan tippem, hogy szelcsendes idoben, amikor delutan 35 fok van, hajnalban meg csak 22 fok, akkor delelott a 27-28 fokban viszonylag szaraz a kinti levego, hiszen reggel kiesett belole 22 fokig a viz, lasd harmat.

vajk