[Epitesz-barkacs] Tetőfólia

Lantos Gabor lantos.gabor at freemail.hu
2007. Jún. 19., K, 20:35:49 CEST

Sziasztok,

Végre valami, amihez kicsit hozzá tudok szólni -))
Nos ez hülyeség
Nekem a Solflex téli fólia lett a tetőre feltéve, közvetlenül a födémre.
Semmi sérülés nem lett rajta, pedig erre tettem még az Ursa üveggyapotot.
Ez volt 2 éve összel.
Most tavasszal le lett bontva tetőcsere miatt.
És most ősszel ugyanaz a bontott fólia lesz szépen visszatéve.
Szinte sérülésmentes ennyi megpróbáltatás után, pedig "szakemberek" szedték
le...

Gábor

Ma beszéltem egy szakemberrel (nem merem ideírni, melyik cég tanácsadója),
azt mondja felejtsem el a Solfexet, az egy gagyi.
Őszerinte egyébként nincs sok értelme a hőtükrös fóliának, mert takarva van
kívül is, belül is. Szerintem a cserepekből sugárzó infrát lehet vele
visszaveretni.
Azt mondta még, hogy a Solfexről már a felrakás közben ledörzsölődik az
alumínium bevonat.