[Epitesz-barkacs] Tetőfólia

Acs Gabor agabor at electrodesign.hu
2007. Jún. 21., Cs, 15:29:20 CEST

Eddig ahol jártam:

Dörken -szuper minőség, profi kiszolgálás, drága fóliák. Nincs alus hőtükrö,
mert az szerintük hamar tönkremegy, csak a drága titános.

Solfex -barátságos, szakértő kiszolgálás, a fólia kicsit gyanús. Van ott egy
demo tetődarab, a hőtükrös fóliájuk rétegekre van esve, nem tudom hogy
szándékosan szedték szét, vagy csak szétjött. Az anyag olcsó, 30 év
garanciát adnak. Állítólag a 30 év alatt ha meghibásodik, a kicserélést is
kifizetik, nem csak az anaygot. Azért ezt szeretném írásban látni. Az ember
szerint, ha nagyon megázik, szétjöhet, ez nem hangzott túl jól.

Tyvek - a Dupont terméke, sokat vártam tőle. Ott voltam egy órát az
importőrnél (építőanyag nagykereskedő megavállalat), ezalatt fel-alá
rohangásztak, és nem tudtak mintát mutatni. Végül a raktárban találtunk egy
bontott tekercset, abból nem voltak hajlandóak egyetlen centit sem adni. Az
üzletkötő szaktudása csapnivaló, mellébeszél, a fólia ránézésre gyenge,
papírszerű. Azt mondta az ember, hogy ennek a fényes részét kell befelé
fektetni (???) Itt nem kasírozott alufólia van, hanem mintha festve lenne.
Állítólag majd postán küldenek mintát.

Mastermax - Nincs bp-i telephelyük, egy viszonteladóhoz küldtek, hogy ott
majd kapok mintát. A viszonteladó keveset tudott a fóliákról, mintája nincs,
talán ma vagy holnp kap, és felhívnak.

Ismertek ezeken kívül még más gyártót, akinek van hőtükrös páraáteresztője?

Azt tervezem, ha meg lesz az összes minta, tartok egy tesztet szakításra,
kipróbálom mennyire melegszik át a hátsó oldaluk ha napra teszem, mit
szólnak ha vízbe áztatom, hogy égnek, stb.

Gábor