[Epitesz-barkacs] Mit tegyek utólagosan a téglák közé ?

Lantos Gabor lantos.gabor at freemail.hu
2007. Jún. 19., K, 22:01:43 CEST

Sziasztok,

Egy házfelújítás miatt sok bajom gyult hirtelen össze.
Ismét megismerhettem az építoipar becsületességét, de ez most nem ide
tartozik.

Tetocsere lett elkövetve nálam szintemeléssel.
Sajnos azt vettem észre, hogy az elso és hátsó tuzfalakon a téglák között ki
lehet látni.
Ebbol nyilván következik, hogy persze nincs bevakolva sem a ház.

Az elso kérdésem, hogy utólagosan mit kell a téglák közé tenni, hogy a lukak
eltunjenek ?
A második kérdés még szebb, sajnos kérésem ellenére a felso szint
(betonkoszorú és 2 sor B30-as tégla sajnos úgy lett szintbe kihozva, hogy
megegyezik az alsó, de már vakolt szélességgel.
Ilyenkor mit lehet tenni ?
Sajnos a dryvit-os vagy egyéb hoszigetelésre idén nincs mód, mert erre a
házra csak az anyag több lenne, mint 1 millió Ft. (kb. 90 m2 alapterületu
ház)
Gondolom még a tél beállta elott meg kell oldanom mindkét problémát.

Segítségeteket elore is köszönöm !

Gábor.

u.i.: Több bajom is van, ezeket direkt külön levelekbe irom meg.