[Epitesz-barkacs] Mit tegyek utólagosan a téglák közé ?

Zsolt epitesz at telectronic.hu
2007. Jún. 20., Sze, 09:02:07 CEST

> Sajnos azt vettem észre, hogy az elso és hátsó tuzfalakon a téglák között
ki
> lehet látni.
trehány munka.
nekem erre ytongnál azt mondta a nagytudású, hogy a függôleges rés kitöltés
az már díszítô fugázásnak minôsül és akkor sokkal többe kerül a m2 ár,
na ekkor kezdtem melegebb éghajlatra küldeni....

> megegyezik az alsó, de már vakolt szélességgel.
> Ilyenkor mit lehet tenni ?

természetesen a kapott számla alapján reklamálsz, perelsz, stb... :)

ha nincs számla akkor neki állsz és Te magad szépen kívűlrôl utólagosan
"befugázod" vagy kénytelen leszel megcsinálni mégis azt a szigetelést.

a második problémára
megoldás lehet, hogy egy díszcsík kerül körbe a falra a találkozási pontnál
és az afeletti rész kijjebb lesz a szigetelés és a vakolat nagyságával...

ha a díszcsík nagyon szembe ötlô akkor nem tűnik fel a felette lévô plussz
vastagság. (annyira)

a 90*130-as kürtôbe meg a nem szeretem dolgok...
csigalépcsô, vagy rendes lift, de ezt a targoncás dolgot sürgôsen felejtsd
el, fôleg ha kisgyerek is van, mert életveszélyes !

zsolt