[Epitesz-barkacs] Lépcso helyett

Acs Gabor agabor at electrodesign.hu
2007. Jún. 20., Sze, 09:38:59 CEST

Exbarátnőm apja megcsinálta a lakásba, hogy vett egy barkácsáruházas
emelőmotort (daru, vagy mi), és ahhoz barkácsolt egy liftet, ami állt két
sínből és egy görgős lapból. Mondtam neki, hogy balesetveszélyes, meg
kellenek rá becsípődés ellen olyan lapok kapcsolóval, amiket a
páternoszterekben is látunk. Ő azt mondta, fölösleges, megépítette, és
használták is -aztán ex lett a barátnőm.

Szóval megoldható, de ha gyereket említettél, ez sokszor veszélyesebb, mint
egy csigalépcső (igaz, azt én sem szeretem).

Gábor