[Epitesz-barkacs] Lépcso helyett

Varga Tibor varga at gyogyinfok.hu
2007. Jún. 21., Cs, 09:32:21 CEST

Sziasztok!

Idézet a lefelső, a problémát felvető levélből:

"Családi házamba szeretnék alternativ megoldást találni, a tetotérbe való
feljutáshoz."

Lantos Gabor wrote:

>Gondolkodtam én is azon, hogy mi lesz, ha áramszünet lesz.

Mivel az első leveledben szerepel az alternatív szó, feltételezem, hogy
lesz a házban egy normális méretű
lépcső, amit használni tudtok áramszünet esetén, mer úgy általában.
Vagyis lesz az úgynevezett fő lépcső, meg ez az alternatív feljutási
lehetőség.
Ez esetben az áramszünettel csak annyira kell foglalkozni, hogy
amennyiben két emelet
között vagy és akkor lesz áramszünet, akkor valamilyen módon, akár kézi
rásegítéssel
el tudj jutni valamelyik szintre.
Ettől kezdve meg a másik feljutási lehetőséget, a lépcsőt _kell_ használni.

Ha ilyen lépcső nincs, akkor _mindenképpen_ át kell alakítani a tervet, és
egy normál méretű lépcsőt kell valahova építeni!

Üdv. Tibi