[Epitesz-barkacs] Lépcso helyett

Lantos Gabor lantos.gabor at freemail.hu
2007. Jún. 21., Cs, 13:12:28 CEST

Hello,

Őszintén szólva, a lakhatási engedélyt előbb fogom megkérni, és csak aztán
fogok bele...
Sajnos már megtapasztaltam, hogy éppen csak 6 hónap kellett a helyi bunkó
hivatalnak, hogy kiizzadjon magából egy építési engedélyt...
Ez az egy tervező volt hajlandó elvállalni az ügyemet.
Az eredeti tervező időközben elhunyt. (lehet, hogy csak ráébredt arra, hogy
mihez adta a nevét...)
Nekem sajnos feltétel az is, hogy belátható időn belül jó volna költözni, és
a pénz kevéssége, illetve az idő hiánya miatt jelenleg nem akarok falakat
kiszedni, áttenni.
Később meg a kifestett, felújított lakást sem akarom ismét szétverni...

Gábor