[Epitesz-barkacs] Lépcso helyett

Halasz Ferenc halaszfm at gmail.com
2007. Jún. 21., Cs, 16:03:31 CEST

Varga Tibor írta:
> Sziasztok!

> Gondolod, hogy kapsz rá építési engedélyt és utána lakhatási engedélyt?
> Kétlem.
> Kivéve, ha a padlástér padlásként szerepel és nem lakótérként.

Megjegyzem: Egyszer volt (hol nem volt) olyanom, hogy liftet csinálok,
mert célszerűbb és helytakarékosabb. Alaposan végiggondoltam minden
baleset és hibalehetőséget. A sóhivatalok ismeretében viszont semmiképp
sem akartam rá építési engedélyt, hanem plafonig érő _szekrénynek_
_álcázva_ gondoltam kivitelezni. Aztán a sors úgy döntött, hogy
okafogyottá vált ez a terv. Ha nem ez történt volna, ma lenne egy szép
kövér szekrény azon a helyen, a plafonig érne, de csak az tudná, hogy
lift van benne, akinek megmondanám. ;-)                   Üdv: HFeri