[Epitesz-barkacs] Tetőfólia

charles hoss charles.hoss at gmail.com
2007. Jún. 21., Cs, 16:18:33 CEST

Acs Gabor írta:
> Jó, hogy mondod, eddig még jót nem hallottam sokat róla. Most hívtak, hogy
> megjött a Mastermax minta -lassan együtt a csapat :)

annyira jo volt hogy szinte az egyetlen motorponyva amit siman ra tudsz
huzni a motorra par perccel megallas utan , mert nem eg ki a kipufogon
(par perc hules utan) , a lelegzo funkcioit szinten eleg jol demonstraltak .

jo anyag . valahol van belole egy 10x10cm-es darabom hofeher szalas
papir szeru anyag , egy matt alu bevonattal az egyik oldalan .

bye
dexter