[Epitesz-barkacs] Tetőfólia

Acs Gabor agabor at electrodesign.hu
2007. Jún. 22., P, 10:10:11 CEST

Hát, kollégák, én kész vagyok :(

Azt mondja a Solflexen kívül mindenki, hogy mikroperforáltat nehogy vegyek,
mert azon bejuthat a víz.
Leginkább ez a Tyvek reflex maradna, mint jó választás. Csakhogy eddig a
magyar forgalazó brossúráját néztem, abban 874 g/m2/nap páraáteresztést
adnak meg. A műszaki tanácsadóik szerint ezt úgy kell felszerelni, hogy a
hőtükör befelé nézzen, tehát nem a cserepek felé.

A Dupont weblapja szerint ennek a fóliának a páraáteresztése csak 248, ami
sokkal rosszabb, mint a mikroperforáltak, vagy a nem hőtükrösek (pl. Bramac
sima páraáteresztője 1400). Ráadásul a Dupont a tetőfóliák közt nem is
említi, csak a falszigeteléseknél ezt a reflexet. Lehet, hogy a magyar
forgalmazó trükközik, vagy elbénázta a dolgot? Vagy elég ennyi
páraáteresztés? Ráadásul a Dupont szerint aluréteggel kifelé kell felrakni,
a magyarok pont fordítva mondják.

Szopacs, mert hétfőn már jönnek a tetőcsinálók, nekem meg még nincs fóliám.

Gábor