[Epitesz-barkacs] Tetőfólia

Acs Gabor agabor at electrodesign.hu
2007. Jún. 22., P, 12:09:43 CEST

Szia Balázs,

Azt mondja a tetős ember, hogy 2 cm-t tesz lehetővé beáramlásra a Bramac
gyári fésüs takarólemeze, és nem is tud ő ennél többet csinálni. Hozzá jön
még a cserép hullámosságából adódó nyílás. Fent kiszellőzésre a Bramacos
ember azt javasolta, szarufa-közönként 1 db kiszellőzőt tegyünk fel, plusz
még ott van a kúp alatti szellőzés. Az ellenlécezésre 6 centit beszéltünk
meg.
A kettős átszellőztetés nem játszik, mert kitöltöm hőszigetelővel a teljes
szarufa magasságot.

Gábor