[Epitesz-barkacs] Tetőfólia

szepygab at fw.hu szepygab at fw.hu
2007. Jún. 22., P, 13:58:05 CEST

On 22 Jun 2007 at 10:22, Acs Gabor wrote:
> most beszéltem egy építésszel, az volt a véleménye hogy a
> cserépb~Nl áramló h~Nt ha vissza is veri a fólia, azzal beletükrözi a
> cserépbe, amit~Nl az csak mégjobban átforrósodik
Megvan az örökmozgó!!!!

A meleg cserép az általa lesugárzott és a fólia által visszavert
hőtől felmelegszik, ettől még erősebben sugároz, amiből arányosan
többet ver vissza a fólia, amitől még jobban felmelegszik ...

Ha ez igaz lenne, már minden fóliás tető kigyulladt volna, vagy a
cserepekre hűtőbordákat kéne szerelni :-(((

üdv

szepygab