[Epitesz-barkacs] Tetőfólia

szepygab at fw.hu szepygab at fw.hu
2007. Jún. 22., P, 14:10:02 CEST

On 22 Jun 2007 at 12:09, Acs Gabor wrote:
> Azt mondja a tet~Ns ember, hogy 2 cm-t tesz lehet~Nvé beáramlásra a
> Bramac gyári fésüs takarólemeze, és nem is tud ~N ennél többet
> csinálni. Hozzá jön még a cserép hullámosságából adódó nyílás.
Nem csak a bramac rendszerelemei léteznek, még ha a képviselőjük
az is szeretné eladni.
Vannak szélesebb rés fedésére alkalmas, rovarháló funkciójú
takaróelemek.
Egyébként pedig nem olyan kevés az a 2 cm, a levegő kis helyen
befér.

> kiszell~Nzésre a Bramacos ember azt javasolta, szarufa-közönként 1 db
> kiszell~Nz~Nt tegyünk fel, plusz még ott van a kúp alatti szell~Nzés. Az
A gerinc alattira figyelj oda, az ad megfelelő keresztmetszetet,
és az áramló levegőnek sem kell visszafordulnia, mint a
szellőzőcserépen keresztül.

> ellenlécezésre 6 centit beszéltünk meg. A kett~Ns átszell~Nztetés nem
> játszik, mert kitöltöm h~Nszigetel~Nvel a teljes szarufa magasságot.
Ennek a rajza pl. itt látható:

http://www.rwbautech.hu/index.php?include=tyvek/tyvek.php&emi=tyve

A dörken német oldalán nagyon jó részletrajzok vannak, mindenféle
tetőről. Delta néven egyébként van alumíniumos fóliájuk is, nem
csak a titános.

Én azon gondolkodom, hogy az az 5-6 cm ellenlécet két mondjuk
colos deszkából alakítanám ki, kötük még egy - már nem
páraáteresztő fóliával. Használhat valamit a kettős visszaverés?
Vajon a nyáron bekerülő meleg milyen arányban kerül be vezetéssel
és sugárzás útján?

üdv

szepygab