[Epitesz-barkacs] Mit tegyek utólagosan a téglák közé ?

szepygab at fw.hu szepygab at fw.hu
2007. Jún. 25., H, 08:40:39 CEST

Sziasztok!

On 20 Jun 2007 at 13:08, Lantos Gabor wrote:
> Csatolva az alaprajz.
> Tollal bele is irtam, hogy hol van az a fránya 90x130 -)))
Ezen a terven korrektul megrajzoltak a felvezeto lepcsot, miert
is nem azt csinalod meg?
Nem vilagos a foldszinti eloter es kozlekedo kozotti vastag fal
szerepe. Az epulet ket vegen siman athordjak a 660-as fakozt a
gerendak, miert ne tennek meg ezt kozepen is? Ellenorizni kene,
hogy az a fal tenyleg visel-s terhet, mert ha nem konnyebben
lehetne lepcsomegoldasban gondolkodni.

> Igen, komolyan gondoltam, hogy a fels~N szinten nem alakitok ki külön
> szobákat...
Semmi gond vele, ha kesobb megis szetvalasztanad, egy hetvegei
barkacsolassal felhuzhatod a szukseges gipszkarton falakat.
Arra azert gondolj, hogy a mostani felfordulassal epitsd ki a viz
es lefolyo vezetekeket a felso szintig. Nagyon hasznos, ha nem
kell minden kis wc-re menes miatt megmaszni az emeletet oda-
vissza, esetleg ejszaka, felkomas allapotban. Az is szempont,
hogy ha a foldszinti vizesblokk barmilyen muszaki hiba miatt
atmenetileg hasznalhatatlanna valik, nem kell a szomszedba
atkeredzkedni. A jelenlegi visesblokk fole szepen el lehet
helyezni a tetohajlat alatt.

udv

szepygab