[Epitesz-barkacs] Mit tegyek utólagosan a téglák közé ?

Varga Tibor varga at gyogyinfok.hu
2007. Jún. 25., H, 09:21:17 CEST

Sziasztok!
Kedves Gábor!

Megnéztem azt a rajzot, amit mellékeltél.
Először az az ötletem támadt, hogy a 3-as szoba fala mellé vidd a lépcsőt.
Aztán észrevettem, hogy a rajz szerint annak a szobának nincs ajtaja.
Tehát jó az ötletem, :-)))
mert abba a szobába nem akatok bejárni.
Tehát a lépcső jó helyen lesz ott. :-)

Bocs a hűlye poénért!
:-)

Komolyra fordítva a szót!
Ha a jelzett fal mellé építenétek a lépcsőt:
A konyhának nagyobb marad a tere. Könnyebben elhelyeztek egy nagyobb
asztalt.
A kémény mellett a lépcső alatt lehetne bemenni a szobába.
Ugye kémény az a 3. szoba és az előtér között a sarokban?
Most nézem, hogy a tetőtérben csak a konyha fölött van valami. Akkor az
mégsem kémény?

(Én az ilyen tervezőt rajzból kirúgtam volna már az iskola elején.)

Ha mégsem kémény, akkor is rakatnék oda valamit, hogy meg legyen a
lehetősége a
szobák alternatív fűtésének.

Azzal, hogy egy teret akarsz fent, egyetértek. Később, ahogy a szükség
diktálja a parkettára
nyugodtan rakathatsz gipszkarton falat.
Parketta helyett viszont az olcsóbb laminált padlót ajánlom.

Üdv. Tibi