[Epitesz-barkacs] Tetőtér/melléépülés tervezés,építés

Finta Róbert fintarob at citromail.hu
2007. Jún. 25., H, 22:30:12 CEST

            Sziasztok!

Új tag vagyok, nem régiben kezdtem érdeklődni a témakör iránt, csatlakozom hozzátok elsősorban kérdésekkel, mert azok akadnak :), szakmai tanáccsal, tapasztalattal nem rendelkezem sajnos. Jelenleg 5-en élümk 48m2-es lakásban, mely szükössé vált.

A már meglévő szülői családiházat szeretném bővíteni/melléépíteni.
A családi háznak 50%-át tudom hsználni + padlástér, ha melléépülnék egy 40m2-es házikót, abba édesanyám átköltözne, mi pedig a 100m2-es családiházba.
Kezdetben a padlástér beépítésére gondoltam, majd külön önálló ház építését terveztem, most elképzelésem ismételten a tetőtér felé orientálódik.
Kérdésként merül fel, melyik olcsóbb? - mert ez meghatározó.

Kit keressek meg, aki informálni tudna a tetőér beépítésének lehetőségéről, ugyanis vannak akadályok. Fagerendás, 3 kémény, állószék 2m magasságban. Fent mindössze 3 hálót + fürdő + wc + leljárót szeretnék kialakítani.

Segítségeteket előre is köszönöm:
Finta Róbert

ÉS EZT LÁTTAD MÁR? Interneten keresztül tanulhatsz bárhol is vagy a világban! Többféle tanfolyamtípus közül is lehet választani, a legújabb a
Business English, de
 bármilyen nyelvet tanulhatsz! Nézd meg mit kínálnak még!