[Epitesz-barkacs] aluminium vágás

Moczik Gabor pm at progzmaster.hu
2007. Jún. 29., P, 17:33:28 CEST

vajk fekete wrote:
> az ilyen nagy kocka alu vagasanal korfureszen az a fo problema, hogy nem
> tudod biztositani a kelloen egyenletes elotolast!
>
> jo forgacsvastagsaggal tuti lenne, de syaggatottan tolod, es hol
> marhanagzot harap, hol meg csak dorzsoli. kezi elotolashoz ezert kellene
> a kisebb fordulat. az hogy a kornogra az volt irva, hogy 5000, az azt

Ennek nemileg ellentmondani latszik, hogy 10-es alulemez tablabol kezi
korfuresszel nagy fordulaton tuti szepet lehet vagni (vonalzo mellett).

Azert tettem hozza hogy "nemileg", mert a 10-es lemez azert megse tomb, bar
nemtudom mennyire szamit forgacs-beragadas szempontjabol...

Hogy a fogak hullanak a tarcsabol, az szerintem egyertelmuen betudhato a
szar minosegnek (ha nem melegitetted tul).
Vannak itthon 250..450-es minosegi vidias tarcsak, lett mar veluk vagva
fatol vasig minden, es egy fog sincs kitorve...
Alut mondjuk keveset vagtam vele, mindenesetre nem ragadt be, biztos szamit
az elkikepzes is.

--
((( Móczik Gábor  )))--((( pm -> @ -> progzmaster -> . -> hu  )))
((( Skype: moczik )))