[Epitesz-barkacs] aluminium vágás

Zsolt epitesz at telectronic.hu
2007. Jún. 29., P, 22:15:02 CEST

> Erre én is kíváncsi vagyok. Ebben, ami nekem van, szintén elég sűrűn
meg nem számolom, de ránézésre kb. 1cm-en 2 fog van az egyik lekerekített,
míg a másik téglalap alakú és a tárcsa közepe felé keskenyedik a szélessége,
ránézésre olyan mint egy igazi alu fűrész tárcsa.

>Régen volt ritkább, az fára volt való, de vágtam vele
azt használom fához.

szóval láttam egy 15900 ft-os tácsát vágni, na az 6000-es fordulaton úgy
viszi az alut mintha fenyôfa lenne, igaz kisebb alu darabokat vágtak vele,
ezért nem értem, nem tudom, hogy mi nem lehet jó, a korong vagy a gép vagy
én tolom rosszul....
vagy egyszerűen csak az aluborda kenôdik nagyon....

lehet, hogy ez a baj :
egy méteres alubordát, ahol nem ketté vágom, hanem a szélébôl levágok 8mm-es
csíkot és kb 30 cm után ez elkezd beremegni, lehet, hogy ez az ami beleüt a
korongba ez ettôl megzizzen és összevissza harapdálja az alut az meg
mindehova elkzezd kenôdni?
idôröl idôre kihajlítottam, hogy ne rezegjen annyira lehet, hogy nem túl
nagy sikerrel ?....

na mind1, holnap majd vágok még vele mindenféle alu hulladékot, de szerintem
az alu öntvényt minden gond nélkül fogja szelni.

zsolt