[Epitesz-barkacs] hajopadlo kezelese

Bamer Balazs bamer at db.bme.hu
2007. Már. 1., Cs, 11:20:16 CET

Szervusz HJózsi!

> 1. nem kellene annyira erőltetni ezt a "természetes" dolgot, néha már
> misztikussá válik ez a fogalom. Nem ritka, hogy ilyet hallok, hogy ha
> valami természetes, az már nem is árthat. Csakhát a kígyóméreg is

Itt nem az ártalmasságra gondoltam. Teljesen új anyag a fene tudja
mennyire kötődne a fához, mennyire lenne ez időtálló. Itt szerintem egy
régebbi is elképzelhető, hogy máshogy viselkedik, mert a fából az adott
rétegben már hiányzik a gyanta. Vagy esetleg úgy, mintha mondjuk nyárfára
kented volna, amiben nem is volt.

> 2. Ha soha semmit nem próbált volna ki senki, még mindig barlangban
> laknánk. Egyáltalán nem biztos, hogy nincs máris olyan anyag, ami

Ezért írtam, hogy én is kipróbálnám, csak nem beépítve. (vagy igen, ha sok
pénzem van, mert szükség esetén két nap alatt kicseréltetem)

> természetesek, ettől még nem életidegenek, nem károsak. Még a
> könyökömben is van valami műanyag egy baleset miatt, méghozzá úgy 22
> éve, és nincs vele bajom. Rengeteg műanyagnak van köze az
> élelmiszereinkhez is, meg dolgozunk sokfélével. Nem hinném, hogy akár

A műanyagnak megvan a maga nagyon fontos szerepe sok helyen, de attól még
adott körülmények között veszélyt hordozhat. Valami oka van az utóbbi
évtizedekben elharapódzó allergiának (nem csak parlagfűre, hanem őshonos
növényekre és régi élelmiszerekre is terjed az allergiás reakció), amiben
nagy műanyag szerkezeteknek vagy mesterséges festékeknek is része lehet
a táplálkozáson és "civilizált életmódon" kívül.

 							szia: Balázs