[Epitesz-barkacs] hajopadlo kezelese

Kira'ly,Gyula kingkey at kingkey.hu
2007. Már. 2., P, 19:01:13 CET

Üdv!

Úgy általában egyetértenék, de pont  a Xyladecorral vitázom. Anno óriási
hőbörgés volt, hogy dioxin van abban az anyagban ( és most sajna nem tudom
megmondani a vegyészeti nevét ), ami kb. 1% dózisban volt a Xdecorban.
Akkor csökkent 0-ra a hőbörgés, amikor az akkori Eü. min. elmondta, hogy a
nevezett kémiai szer bőrgyógyászati céllal forgalomban van .
 (akkor, persze.)
Aztán megnéztem, én legalább két évig kenegettem magamra annak a 100%-os
variánsát, aminek 1 %-a volt a Xdecorban.
Szeretnék régifajta Xdecort venni, mert az ilyen-olyan lazúrok finoman
fogalmazva szart sem érnek.

Gyula