[Epitesz-barkacs] kontakthiba?

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2007. Már. 17., Szo, 08:02:20 CET

ugyerted hogy raadod a vilanyt, es nem indul, aztan kisvartatva elindul minden beavatkozas nelkul?

Ha felhuzod a kutbol, a felszinen is csinalja? Amikor nem indul, akkor hallani hogy erolkodik?

Szerintem szorul/doglott a kondi, es siman indulasi problemai vannak.
Ha sorbakotsz egy ampermerot, az megmondja hogy azert nem forog mert nincs aram, vagy masert.

vajk