[Epitesz-barkacs] kontakthiba?

Zsolt epitesz at telectronic.hu
2007. Már. 17., Szo, 08:36:24 CET

ahogy leírtad valami olcsó fajtának tűnik. (einhell,kinzo, stb)
én túlmelegedés kapcsolót néznék, mert a kútban lennt hamar bemelegszik az a
kis légtér és nem tud rendesen hűlni.

tegyél rá valami hômérôt és amikor leáll a motor, húzd fel és nézd meg mit
mutat.

talán el van dugulva a csô, kevés vizet ránt fel és az nem tudja annyira
hűteni

de jut eszembe ezeket a kis szivattyúkat nem erre tervezték,
hiába van ráírva 30 m emelô magasság.... már a 8 méter is sok neki

zsolt