[Epitesz-barkacs] kontakthiba?

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2007. Már. 17., Szo, 11:48:24 CET

jhidvegi  <jhidvegi at freestart.hu> 2007.03.17. 09:20:23 +1h-kor írta:

> Az már egész jó teljesítményű.

> Billenőkapcsoló? Nem úszó? A búvárszivattyúkat így vagy úgy, de
> szintérzékelősre szokták csinálni. Tehát ha az asztalon, mielőtt

ez "házi vízmű" típus, nem búvár

> beüzemelnéd, begugod, mivel nincs vízben, el se fog indulni. Az
> úszósokat úgy lehet elindítani, ha felemelem kézzel az úszókapcsolót.
> Lehet, hogy ennél máshogy van megoldva.
>

> Ezzel együtt el tudom képzelni, hogy hővédelem is van benne, és tényleg
> nem tud elindulni, aztán lehülve újra próbálkozik, és elindul. Ha vízben
> van, ne várj semmiféle búgást, nem jön a hangja fel.
>
> 700W az már van olyan teljesítmény, hogy még műszer nélkül is lehet
> tudni, vesz-e fel áramot, vagy nem. Kihúzod a konnektorból, és
> szikrázik, ha vesz fel áramot, főleg, ha le van fogva. De a villanyórán

nem szikrázik

> is meg lehet figyelni, hogy bedugáskor meglódul-e. Műszeres méréshez
> valamit szerelni-matatni kell, nem evidens a mérés - hacsaknem van egy
> olyan PLUS-os fogyasztásmérőd, az áramot is, teljesítményt is mutat,
> sőt, üzemidőt is. Tehát, ha van, bedugod ezen át, és felírod a start

jó ötlet, van egy plusz villanyórám, az pörög, ha áram megy át rajta
---------
1) sok-sok évvel ezelőtt a 10e Ft-os orosz búvár volt évekig, de annyira
berezonált a beton kútgyűrű, hogy 15 méterrel arrébb a fürdüszobában
hallani lehetett (de csak ott, mert rezgésre csak ott rezonált)

2) lett egy ilyen "házi vízmű" fajta kb 15e Ft volt 4-5 évvel ezelőtt

3) "rendes" búvár akkoriban min 70e de lett volna 150e-Ft-os is,
de az nekünk erre a célra húzós lett volna,

és maradt a "házi vízműves" :-(