[Epitesz-barkacs] motortekercs olajban áztatva?

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2007. Már. 17., Szo, 12:47:01 CET

Zsolt  <epitesz at telectronic.hu> 2007.03.17. 08:36:24 +1h-kor írta:

> ahogy leírtad valami olcsó fajtának tűnik. (einhell,kinzo, stb)
> én túlmelegedés kapcsolót néznék, mert a kútban lennt hamar bemelegszik az a
> kis légtér és nem tud rendesen hűlni.

most jutott eszembe:

tavaly a szomszéd (telekhatárban van a kút, fele esik hozzám, a másik fele
a szomszédé) medencetöltéshez egy erős búvárral "jól megrángatta"
a kutat, amiben előtte csak 1,5 méter volt a víz,  utána  megnőtt 2,4m-re

ekkor a motort ellepte a víz, (a hűtő venti levegő helyett vizet kavart)
akkor feljebb húztuk, és utána még 5-6 hónapig problémamentesen
működött a szivattyú

motortekercset olajba áztatni, vagy max. 100 celsiusfokon
megfőzni javíthatna egy tekercsállapoton?