[Epitesz-barkacs] rezcso klimahoz

Pataki István ipataki at ipataki.t-online.hu
2007. Már. 24., Szo, 21:31:32 CET

Sziasztok!

>From: "jhidvegi"
[...]
>A sorrendet tudod, és a kieresztéskori érzékelést?

Amikor kompresszort cseréltettem a fagyasztóban akkor a szerelő mutatta
hogyan kell, de szerintem ehhez nagy rutinra van szükség, mert vagy sok
gáz szökik el, vagy levegő marad a rendszerben, ezért erre a mutatványra
kénytelen leszek szakembert hívni. Hacsak nem sikerül valahonnan egy kis
vákuumszivattyút kölcsönöznöm, mert akkor csak a csapok helyes
sorrendjére kell ügyelnem. Sajnos erről a klíma leírása csak annyit
mond, hogy tartsam be a sorrendet :-(.

pi