[Epitesz-barkacs] epitesi naplo

Bamer Balazs bamer at db.bme.hu
2007. Május. 14., H, 15:46:14 CEST

Szervusz HJózsi!

> Gratulálok az egészhez! Kellemes volt végignézni.
>
> És irigy vagyok, hogy ilyen sokan tudtatok rajta dolgozni, gondolom, jó
> hangulat is volt közben.
>
> A toldásnál nagyon ne takarékoskodjatok az alappal! Mindent el kell

Köszi. Jó volt, meg lesz is még egy darabig (-: ezelőtt egy lakást tettünk
némileg rendbe, úgyhogy már két éve rövid téli megszakítással ez megy. Az
biztos, hogy többen jobb, ez idén nem annyira fog sikerülni. Az alapot
rendesen meg akarom csinálni, még többet is gondoltam rá, mint amit az
építész mondott. Rakok föl majd terveket is, de ahhoz az kéne, hogy kint
ne tudjak dolgozni...

 							szia: Balázs