[Epitesz-barkacs] epitesi naplo

Acs Gabor agabor at electrodesign.hu
2007. Május. 14., H, 19:01:33 CEST

Simán. Ha régen a parasztok felépítették sorra egymásnak a házakat, miért ne
foghatnánk össze mi is?

Egyik nap bepakoltam a pincébe 100m2-nyi (40 bála) 150-es kőzetgyapotot. Nem
mondom, hogy rossz lett volna segítség, de ez még ment egyedül. De volt már
olyan helyzet, amikor keményen fizethettem egy melóért, amit simán én is meg
tudnék csinálni, ha lenne 4 kezem és 4 lábam. És még szar is lett a
'szakemberek' munkája, de ez más téma.

Ugyanígy Neked is van mit csinálni a házad körül, amit két (vagy több) ember
nem kétszeres, hanem tízszeres sebességgel tudna csinálni az egyszemélyeshez
képest.

Gábor