[Epitesz-barkacs] epitesi naplo

jhidvegi jhidvegi at freestart.hu
2007. Május. 14., H, 20:56:12 CEST

Acs Gabor wrote:
> Simán. Ha régen a parasztok felépítették sorra egymásnak a házakat,
> miért ne foghatnánk össze mi is?

De kár, hogy nem 1-2 évtizeddel ezelőtt futottunk ugyanígy össze! Persze
úgy, hogy akkor lettél volna annyi idős kb, mint most.

Az a kellemetlen állapot van, hogy fizikailag már marhára nem a régi
vagyok. Voltak itt csatornával kapcsolatos munkák, és picit beszálltam a
lapátolásba, és a másik, aki mindig ezt csinálja, csak úgy, hogy ne
tökegyedül csináljam ezt a részt, beszállt, csak úgy lazán
lapátolgatott, én meg anélkül, hogy szarrá igyekeztem volna magam,
majdnem kiköptem a tüdőmet.

Hát szal aszimmetrikus lenne a móka. Legföljebb idővel lehetne
kiegyenlíteni, úgy 1:5 arányban.

> Ugyanígy Neked is van mit csinálni a házad körül, amit két (vagy
> több) ember nem kétszeres, hanem tízszeres sebességgel tudna csinálni
> az egyszemélyeshez képest.

Az én esetemben ez biztos. :)

Tavaly ősszel hungarocellt ragasztottam a pincefalra, ehhez le kellett
hatolni a földbe a fal mellett kb fél méterre (az elképzelésem szerint).
Hát nem bírtam. Először a gyerekek próbáltak segíteni, de nekik valahogy
nem állt a szerszám a kezükre. Aztán megbíztam valakit, aki nem kap
agyvérzést a földszintes melótól, ami sok pénzbe került, de hát nem volt
más választásom. azért így is megtérült már ezen a télen - betonfalról
lévén szó.