[Epitesz-barkacs] epitesi naplo

Acs Gabor agabor at electrodesign.hu
2007. Május. 14., H, 22:12:08 CEST

20 éve erősebb voltam, mint most. Tényleg!
Szerintem sportolnod kéne rendszeresen. Persze, könnyen osztom az észt, már
évek óta nincs időm elmenni edzeni, pedig kéne nagyon. Amikor jártam, elmúlt
minden nyavajám a gerincfájdalmaktól a gyomorsavig, pedig nem kiméltem a
szervezetem. Mostmár muszáj lesz újra eljárni, mert csak egyre hájasodik az
ember. Ha rá tudnád venni Magad, hogy elmenj egy héten 3-szor 1-2 órát egy
könnyű cardio edzésre, kis súlyzózásra, utána egy szauna -fél év után nem
ismernél Rád. Egy tizest teszek fel rá, hogy a cukrod is jelentősen
csökkenne tőle.

Gábor