[Epitesz-barkacs] epitesi naplo

jhidvegi jhidvegi at freestart.hu
2007. Május. 14., H, 22:42:29 CEST

Acs Gabor wrote:
> 20 éve erősebb voltam, mint most. Tényleg!

És ha nem figyelsz oda, további 20 év, és még jóval gyengébb leszel.

> Szerintem sportolnod kéne rendszeresen. Persze, könnyen osztom az

Én ebben az állapotban nem sportolhatok. A sima gyaloglás is felviszi a
pulzát 120 fölé, és ha van pici emelkedő, már szaporábban veszem a
levegőt (és akkor finom voltam). Szóval létezik az a túlsúly és állapot,
amikor a sport mint olyan, nem jöhet szóba.

Csak ez az állandó feszített meló ne lenne, meg az örökös időhiány! De
idén egy jelentős céggel közös megegyezéssel megszűnik a kapcsolat,
szóval könnyebb lesz hangyányit. Még 1-2 hónap, és talán utólérem magam.
Aztán meglátjuk. Talán valami építkezés-folytatás is szóba jöhet.

> edzésre, kis súlyzózásra, utána egy szauna -fél év után nem ismernél
> Rád.

:-)) Minap a fixtv-n láttam egy riportot a Palikkal, amiből kiderült,
hogy ő ifjú korában igen kövér volt, és még csak nem is erős. Aztán
amikor nem vették fel az egyetemre, egy évig dolgozott, fogyott,...
nemtommég, mimindent csinált, de dugig volt a ideje rakva.
Aztán felvették, és találkozott a régi osztálytársaival, és a zöme
bemutatkozott. :-) Szóval van ebben valami, hogy nem lehet az emberre
ráismerni. Ő azalatt, ha jól emléxem, 40 kilót fogyott. Nekem 60-at
kéne.

> Egy tizest teszek fel rá, hogy a cukrod is jelentősen csökkenne
> tőle.
Pontosabban lehet, hogy a gyogyót el lehetne hagyni.