[Epitesz-barkacs] Szivattyú

szepygab at fw.hu szepygab at fw.hu
2007. Május. 15., K, 20:23:22 CEST

On 15 May 2007 at 18:08, vajk fekete wrote:
> A kapcsolgatastol nem felek, jol tul lettek love a holeadok. Pl a
> foldszinten a kisszoba kivetelevel minden padlofutes, a padlofutes
> meretezett teljesitmenye a helyseg hoigenyenek majdnem ketszerese
Szerintem ez nem fugg ossze. Hiaba tulmeretezett a holeado, ha
nem akarsz szuanazni, adott a teljesitmeny, amit a futokeszulek
hocserelojerol el kell juttatni a lakas levegojebe. Tulmeretezett
holeado esten vagy alacsonyabb homersekletu vizzel kell menjel,
vagy meg rovidebb ciklusidokkel.

udv

szepygab