[Epitesz-barkacs] omladozó pince

Stéber Krisztián Krisztian.Steber at t-systems.co.hu
2007. Május. 16., Sze, 10:15:47 CEST

Sziasztok!

Az előző kőműves érdeklődő levélről jut eszembe, hogy én is keresek. :)

Szóval van nekem a kert végében egy domboldalban pince, nagy kövekkel van belül kirakva (kb. 40-50cm élhossz). Talán mészkő lehet.

A baj az, hogy a bejárat után a boltív tetején, és a jobb oldalán, és egy kicsit beljebb a kb. függőleges szakaszon töredezik a kő. Van olyan hely, ahol már a kő teljes keresztmetszetén hiányzik 10-20cm...
A pince tetején lehet úgy 1m, esetleg beljebb kicsit több föld (ott minimálisan emelkedik a domb)
A bejárat részen egy téglafal, ami tart egy kis tetőt is (a tető másik fele fa oszlopokon).

Gondolom ez egy idő után leomlik, és viszi magával a falat+tetőt is...

Ismer valaki olyan embert, aki tud ezzel valamit csinálni? Ismerek pár kőművest, de az eddigi tapasztalat alapján rájuk ezt nem bíznám...
A hely Mogyoród.

A cél nem az, hogy újraépítsék, mert 5-10 éven belül várhatóan megszűnik. Elsősorban stabilizálni kellene, nem szeretném, ha beomlana.

Köszi,
  SK.