[Epitesz-barkacs] Labazat szigeteles

jhidvegi jhidvegi at freestart.hu
2007. Május. 16., Sze, 15:30:29 CEST

szepygab at fw.hu wrote:

> Tudtok olyan purhabot, ami nem eszi meg a polisztirol habot? Amit
> egyszer hasznaltam, az oldotta, roncsolta.

???
Én a baumaxban vettem többfélét, semelyik nem csinált semmit a
polisztirol habbal. Azon túl persze, hogy jól ráragadt, meg a betonra
is.

Leginkább egy ipari kivitelűt használtam (NBS-GUNFOAM van nagy betűkkel
ráírva, német gyártmány), de csak azért, mert ehhez jó az a rácsavarható
fej, amivel a flakon tartalma kényelmesen üríthető ki fejjel lefelé, és
a félig használt falkonnal semmit nem kell csinálni, rengeteg idő múlva
is lehet a munkát ott folytatni, ahol korábban abbahagytam. (hónapok
múlva is).