[Epitesz-barkacs] tartály

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2007. Május. 17., Cs, 00:35:19 CEST

jhidvegi  <jhidvegi at freestart.hu> 2007.05.16. 22:02:44 +2h-kor írta:

> Engem érdekelne a nem élelmezési minőségű, de 50 literes. Olyan nincs
> véletlenül? Aminek két füle szokott lenni fölül, és egy nagyobb,
> letekerhető kupakú szája, a szélén meg egy kisebb.

Bp. 13.ker Országbíró u. TVK mintabolt

> (Amúgy fűtési víz, vagy használati melegvíz, amiről szó volt, tehát kéne
> bírnia meleg vízből legalább 5-6 bart, de inkább többet. Szóval a téma
> szempontjából nem nyert.)

15 - 25 kW-os hőcserélővel egy 1000 literes
nyomás nélküli tartályból is el levet venni az energiát, és csak a
hőcserélőben kellene 10 atmoszférát bírni.

25kW-os hőcserélő már kb.15eFt

300 literes pufferrel 1-2 órányi hőenergiaigényre lenne elegendő
(szerintem)  24 órás pufferre 2-3ezer liter kellene

nevetni fogsz, de a napon kinthagyható esővízgyüjtő is kibírja a 80-90
celsiusfokot, meg a zöld nyári kertislag is. (a 3/4 collossal gyors bekötést kellett
vegyestüzelésű kazánhoz megoldanom, és annyira bevált, hogy nem is
volt kedvem megbontani :-) )