[Epitesz-barkacs] Szivattyú

Kovács Barnabás kb at gakomix.hu
2007. Május. 17., Cs, 21:44:54 CEST

Igen ezekkel a gondolatokkal egyetértek, és tapasztaltam is.  Az indokok
utólag nem állták meg a helyüket, a legszebb pl az volt, hogy ha vizórát
teszek a rendszerbe (melegvizest) az akkora folyadékellenállást okoz, hogy
el se indulnak a fűtési körök. (Mielőtt lett vezérlés 2 évig ment a rendszer
símán, ekkor voltak bent a vizórák az elszámoláshoz) Ezt annyira
egybehangzóan állították, hogy mielőtt beépítettem a vízórákat, a
fürdőkádban, kézben tartva, slaggal csatlakoztatva megnéztem mi a különbség
ha van vízóra egy szivattyú előtt/után és mennyivel szállít többet mint ha
nincs vizóra. Szemre semmi különbség nem mutatkozott, nyilván van
valamekkora ellenállás, de símán ment minden fűtési kör.

Írhatnék rémtörténeteket...