[Epitesz-barkacs] tartály

mágus maguspr at freestart.hu
2007. Május. 17., Cs, 06:03:25 CEST

----Eredeti üzenet----
Feladó: jhidvegi <jhidvegi at freestart.hu>
Tárgy: Re: [Epitesz-barkacs] tartály

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> Bp. 13.ker Országbíró u. TVK mintabolt

Jaa, hogy nem neked vagy valami ismerősödnek van?
Így már biztos nem annyi. :-) De azért köszönöm, megnézem.

-------
bocsi, én nem eladni akartam, amikor megemlítettem, de ott
(általában ) olcsóbban lehet hozzájutni, mint mezőgazdasági boltban

viszont 80-90 celsiusos kazánvizet zöld olcsó kertislaggal és
esővíztartállyal (keringetem, és tágulási tartályként) üzemelem
-------
(És hát persze, hogy ez is a XIII. kerületben van, minden ott van, hogy
a fene enné meg.)

én egy 200 literes műanyag tartállyal buszon villamoson masíroztam haza
délpest legkiesőbb zugaba :-( :-)