[Epitesz-barkacs] tartály

jhidvegi jhidvegi at freestart.hu
2007. Május. 17., Cs, 09:00:29 CEST

mágus wrote:

> én egy 200 literes műanyag tartállyal buszon villamoson masíroztam
> haza délpest legkiesőbb zugaba :-( :-)

:) Ismerős a dolog régebbről. Nekem is volt ilyen hőskorszakom, sőt,
olyan is, hogy az egyetemnél lévő BP (British Petrol feliratú) kútnál
lehetett éppen kapni fűtőolajat, bevittem két 20 literes műanyag kannát,
megtöltöttem, megkértem a V1 épület portását, hogy hadd rakjam le ott
pár órát, aztán buszokon haza. Sok gyaloglással a végén. Meg naponta
hordtam haza a kaját, és volt, hogy kiömlött a leves, és szétáztatta a
holmiaimat (papírok...). És a közértben való, végeláthatatlan sorokban
álldogálások, volt, hogy szinte elaludtam állva, mire sorra lehetett
kerülni. És szintén felcuccolva.

Ma már nem akarok ilyen hősies dolgokat véghezvinni. :) És különösen
rühellek bármilyen sorbanállást, egy életre elegem lett belőle. (Jó, ez
csak mellékesen jutott eszembe).

A XIII. kerület azért idegesít, mert innen délbudáról autóval is annyi
oda elmenni, mint mondjuk Dunaújvárosba, és már-már a klótyópapírtól az
ellenállásig bármi kell, minden csak ott akaródzik kapható lenni. Nem
tudom, a cégeknek miért olyan felkapott dolog ez a kerület, de mintha
mindenki oda tülekedne Bp-en.