[Epitesz-barkacs] Szivattyú

Kovács Barnabás kb at gakomix.hu
2007. Május. 17., Cs, 10:55:35 CEST

Szerintem ehhez mindenképpen kell jelfeldolgozó elektronika, mert a
szenzorok csak símán ellenállások, mindegyik szenzorhoz kell pl egy
"áramhurkos" áramkör, ami alapján el lehet végezni a mérést. Ezt az
elektronikát kell a szg-vel összekötni. Az összeköttetés lehet soros (rs-23,
vagy rs-485) USB, vagy Ethernet is, nyilván az ár az nem mind1.