[Epitesz-barkacs] tartály

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2007. Május. 17., Cs, 10:57:36 CEST

hi!

Az ember jofej. A kollektoron menetes kotes van, az egy fittinget elvihetem valahova preselni vagy kemenyforrasztani. Plusz sogor vizvezetekszerelo, es van neki sokszazezres presgepe ha kell.

Olyat konkreten lattam, hogy ember forrasztott egy U alaku rezcsovet ket konyokbol meg par meter csobol, rahuzott egy ilyen vakuumcsovet, -hmm itt a trukk- betette egy barabolavalyu fokuszvonalaba, es alul kicsepegett a forrasztoon amikor pont nem volt a csoben viz.

vajk