[Epitesz-barkacs] klíma kültéri elhelyezés

Zoltán Radó elektro1.zrado at t-online.hu
2007. Május. 17., Cs, 17:08:39 CEST

Halihó!

Másik kérdéskör:

Klíma kültérit nem helyezhetem el a homlokzaton, mert nincs kedvem
300 lakó 80%-ától írásos engedélyt kérni, építési tervet készítettni,
stb...

Van viszont egy erkélyem. Viszont nem szeretném csodálni az erkélyen a
kültérit. Azt találtam ki, hogy beburkolnám. Csinálnék egy csatonát,
mely az erkély oldalfala és a erkély elölapja közti résen át engedné
ki a meleg levegőt. A "hideg" levegőt az erkélyről szívná. Így a
burkolat üzemelhetne, mint virágtartó vagy egy "pad", amire le lehet
ülni, vagy mittudomén. A kérdés, hogy nem zakkan-e meg a kültéri. A
rés mérete 11,5cmx81cm.

Köszi: Zoli