[Epitesz-barkacs] tartály

jhidvegi jhidvegi at freestart.hu
2007. Május. 17., Cs, 18:17:21 CEST

Halasz Ferenc wrote:

> No, ezért fogok egy napot rászánni hamarosan a domonyvölgyre (is).
> Nagyon kíváncsi vagyok erre a hőcsövesre. Nekem az a gyanúm, hogy
> az én löttyösbelűm ugyanazt a vákuumcsövet használja, mint a rövidebb
> domonyvölgyi hőcsöves. Ahogy írod: Úgy lenne jobb, ha a hőcsövesnél

Nincs kizárva, de elég veszélyes üzem lenne. Ugyanis a forró, csaknem
200 fokra felhevülő cső itt-ott hozzáérne a jóval hidegebb hőcsőhöz,
tehát könnyedén elpattanhatna. Ezért nem igazán hiszem, hogy így
csinálnák, meg hát drágább is a bevonattal ellátott üvegcső, mint a tök
natúr.

> és az is olyan vákuumcső, mint ez a sunpoweres. Ezt az egynapos
> kéjutazást egyéb okból- célból is tervezem. Vonattal-busszal, mert
> beléptem a harmadik harmadba, és ingyér utazhatok (míg ezt is vissza

Mit jelent, ez a harmadik harmad?
Ha domonyvölgy felé jársz, azért szólj, hátha össze tudunk futni. Csak
ne 2 héten belül. :-)