[Epitesz-barkacs] tartály

Halasz Ferenc halaszfm at gmail.com
2007. Május. 17., Cs, 17:47:50 CEST

jhidvegi írta:

> Neeem, ott nem az üveg lenne fekete, hanem a hőcső. Az üveg simán
> átengedi a napfényt, sőt, bejön még egy belső légrétegből álló
> szigetelés, ami ugyan jelentéktelen, de mégiscsak ott van.

No, ezért fogok egy napot rászánni hamarosan a domonyvölgyre (is).
Nagyon kíváncsi vagyok erre a hőcsövesre. Nekem az a gyanúm, hogy
az én löttyösbelűm ugyanazt a vákuumcsövet használja, mint a rövidebb
domonyvölgyi hőcsöves. Ahogy írod: Úgy lenne jobb, ha a hőcsövesnél nem
a vákuumban lenne a fekete hőelnyelő réteg, hanem legbévül a hőcsöveken.
Ettől függetlenül lehet, hogy nem csinálnak annyifélét, és az is olyan
vákuumcső, mint ez a sunpoweres. Ezt az egynapos kéjutazást egyéb okból-
célból is tervezem. Vonattal-busszal, mert beléptem a harmadik harmadba,
és ingyér utazhatok (míg ezt is vissza nem vonják). Aztán, ha kikémlel-
tem mindent "odafönt", akkor esetlegesen hőcsöves vákuumcsövekért már
kocsival fogok menni. Félek azért, hogy a "gyalogos" túrába nem fog
minden beleférni, amit szeretnék.           Üdv: HFeri