[Epitesz-barkacs] Szivattyú

Kovács Barnabás kb at gakomix.hu
2007. Május. 17., Cs, 18:31:30 CEST

Hááát..

Szívesen segítek bárkinek, de sokan támadnak, főleg a "hozzáértők", 100
emberből 99 azt mondta, hogy ezt nem lehet megcsinálni. Azaz 1 meg a
sajátját akarta rám erőltetni. Ráadásul alapvetően informatikus vagyok, sok
olyan szakmai kérdés van amit nem, vagy nem pontosan tudok. Mivel ez a téma
már megjárt néhány szakmai fórumot, a tapasztalatok alapján nem biztos, hogy
megéri a weboldalas befektetést, mivel én nem elsősorban "árulni" akarom
ezt. Akit komolyan érdekel annak segítek bármiben, a többiek meg .........

Barnabás