[Epitesz-barkacs] Szivattyú

szepygab at fw.hu szepygab at fw.hu
2007. Május. 17., Cs, 18:43:55 CEST

On 17 May 2007 at 18:31, Kovács Barnabás wrote:
> Szívesen segítek bárkinek, de sokan támadnak, f~Nleg a "hozzáért~Nk",
> 100 emberb~Nl 99 azt mondta, hogy ezt nem lehet megcsinálni. Azaz 1 meg
> a sajátját akarta rám er~Nltetni. Ráadásul alapvet~Nen informatikus
> vagyok, sok olyan szakmai kérdés van amit nem, vagy nem pontosan
> tudok.
Kar, hogy eddig rossz tapasztalatokat szereztel :-(
Itt talan senki sem szakmabeli az epitesi temakat illetoleg. Jo
sokan vagyunk akik az elektro listarol jottunk, ilyesmi a
szakmank. Mivel az elektronika ritkan all onmagaban, nagyon
sokszor valamilyen mas szakma berendezeseihez kapcsolodik,
szuksegkepp bele kell artsuk magunkat mas szakmakba is. Innen
ered a batorsagunk, hogy kiprobaljunk olyan megoldasokat, amiket
nem probalna ki az, aki szakmabeli, es kotik a szakmajanak
szokasai, a tanult ismeretek.
Szerintem itt jo helyen vagy az eretnek megoldasokkal, azok itt
inkabb erenyszamba mennek, meg ha nem mindegyikunk merne is
kiprobalni.

udv

szepygab