[Epitesz-barkacs] Szivattyú

Kovács Barnabás kb at gakomix.hu
2007. Május. 17., Cs, 18:51:42 CEST

Igen tudom, hogy az elektronikai listák jók, mert én nem értek az
elektronikához sem, és annak idején a chipcad listán találtam meg azt az
embert aki segített nekem. Azóta is hála neki. Sajnos amióta megcsinálta
nekem ezt az áramkört, azóta nem tudtam vele újabb üzletet lebonyolítani,
pedig lehetett volna. Ilyen téma pl a hőmérséklet mérős adatgyűjtés, ahol
komoly érdeklődés van. Ha találnék együttműködő partnert...

Amúgy a rossz tapasztalat az elejére volt értendő, tényleg csak 2-en
támogattak, az egyik a fentebb emlitett emberke aki az elektronikát
készítette, illetve egy másik emberke aki már csinált ilyet, de ő érdekes
dolgokat akart nekem eladni. Akikre a legnagyobb szükség lett volna,
(fűtésszerelők, épületgépészek) mereven elzárkóztak, szerintük ilyen nem
lehet csinálni, és hosszasan meg is indokolták hogy miért hülyeség az egész.