[Epitesz-barkacs] Szivattyú

szepygab at fw.hu szepygab at fw.hu
2007. Május. 17., Cs, 19:05:47 CEST

On 17 May 2007 at 18:51, Kovács Barnabás wrote:
> Akikre a legnagyobb szükség lett
> volna, (f~ntésszerel~Nk, épületgépészek) mereven elzárkóztak, szerintük
> ilyen nem lehet csinálni, és hosszasan meg is indokolták hogy miért
> hülyeség az egész.
Azokat en is rettenetesen szeretem, akik egy felvetesre kapasbol
mondjak, hogy miert nem lehet megcsinalni. Egy fikarcnyi energiat
sem fektetnek azonban annak vegiggondolasaba, hogy mikepp
lehetene megcsinalni.
Anno 1984, fektettuk a padlofutesunket. Akkoriben meg kevesen
hallottak rola, meg kevesebben lattak, es alig nehany embernek
volt tapasztalata rola. Nem volt meg kerites, be lehetett latni.
Pici utcaban lakunk, de feltunoen megszaporodott a vadidegen
setalok aranya, akik tobbszor is elmentek a haz elott, kozben a
fajuk majd lecsavarodott a nagy bebamulastol. Akivel
szobaalltunk, amikor megtudta, hogy padlofutes lesz, egybol
mondta a tutit, miert is nem lesz az jo :-(
Nekunk bevalt az uj hazunkba is azt szerelunk.

udv

szepygab