[Epitesz-barkacs] lagyforrasztas ho"turese

jhidvegi jhidvegi at freestart.hu
2007. Május. 17., Cs, 19:27:47 CEST

szepygab at fw.hu wrote:

> Ertem en, hogy ez egy spec alkalmazas, azert is irtam, hogy a
> rendeltetesi celtol eltero a hasznalat.

Már miért lenne eltérő? Vizet kell valahonnan valahova vezetni, ennyi.

> Itt tenyleg nem lesz
> magas a lagyforrasz hoterhelese. En az "atlagos" kolektoros
> rendszerrol irtam, hogy tulmelegedhet.

Ja, hogy nem a szóbanforgó vákuumcsöves napkollektorokra gondoltál,
hanem a síkkollektorokra, ahol a forró térben vannak a kötések is? Azt
már szinte kár csinálni. :-) Pedig én is gondolkodtam rajta, hogy még én
is meg tudnám csinálni, és nem is biztos, hogy túl dárga lenne, mert egy
legegyszerűbb kivitelű dunaferr radiátor egyáltalán nem drága, tud vagy
3 bar nyomást... de a vákuumcsöves annyira jobb, hogy tényleg kár vele
foglalkozni. Hacsaknem az a cél, hogy nyáron valami medencevíz legyen
melengetve hatékonyan, a többi évszak meg érdektelen. Esetleg használati
melegvíz tavasszal és ősszel.